Buku Asas Perakaunan Perniagaan


Buku ini telah diterbitkan oleh UPENA pada tahun 2006.

Comments

dyan vs andy said…
Salam En/Dr Halim, Bagaimana sy ingin mendapatkan buku ini segera.adakah buku ini dijual di toko2 buku terkenal seperti Popular
Salam Dyan Vs Andy,

Terima kasih kerana berminat. Sila hantar alamat ke no HP saya 0127681226. Nanti saya poskan.
Anonymous said…
en halim kalu saya nk beli buku ni masih ade lagi ke??
mcm saya xde basic lgsg tentang akaun...sesuai x buku ni dgn saye...??
Salam Anon. Saya tiada stok buku ni sekarang. Ia boleh di dapati di UiTM Press di Intekma Shah Alam atau di kedai buku berhadapan Perpustakaan Tun Abd Razak UiTM Shah Alam. Boleh belek-belek sebelum beli sama ada sesuai atau tidak. Terima kasih.

Popular posts from this blog

Wau bulan

Empat tahiyat?

PhD - Apa selepas PhD?