Rakan baru saya - Twinmate Laptop

  • Inilah wajah rakan baru saya dipandang dari depan dan belakang. InsyaAllah dia akan menjadi rakan karib saya untuk tempoh tiga tahun yang akan datang. Ia boleh didapati dengan harga RM1399. Butir-butir mengenai spesifikasi rakan saya ini seperti berikut:
    Ultra Low Voltage CPU
    AMD LX-800
    8” Wide Screen Display (800 x 480)
    Lightweight @ 1 kg only
    4-in-1 Card Reader
    Wireless LAN 802.11b/g
    Built-in 60Gb HDD
    1Gb RAM
    Built-in Web Camera
    LAN Slot RJ-45
    USB Port x2, VGA Port x1
    Polymer Battery

Comments

aliya said…
Assalamualaikum,
Tahniah! Semoga kehadiran laptop baru itu akan membakar semangat untuk terus belajar, mengajar dan menulis :)
Waalaikumussalam Puan Aliya,
InsyaAllah saya akan gunakan sebaik-baiknya.

Syah,
Jom...
Anonymous said…
Salam. Wah bestnya, ada buku baru dan ada notebook baru... satu permulaan yang sangat baik!! Semoga kita sama2 berjaya nanti...
Salam Sham,
Itulah yang saya harapkan.
Anonymous said…
Salam En Halim...

Tahniah di atas keluaran buku baru dan juga berjaya melanjutkan pengajian. Saya bertuah kerana sempat juga menjadi pelajar di bawah pentadbiran En Halim sebagai KPBAcc. :)
Salam Rang Raini,
Tahniah dan terima kasih kerana menjadi pelajar terbaik kami bagi tahun 2008. Teruskan usaha. Perjalananmu masih jauh.
payat inc said…
wah...bestnye dapat laptop baru...
wan sgmt said…
Wah baru beli laptop baru.. murah betul ya.. spec pun boleh tahan. Processor Advance Micro Device, mmg laju...
Fazli dan Wanz,
Laptop ni kecik je, tu yang murah tu kot. InsyaAllah mudah untuk dibawa ke mana-mana sebab beratnya hanya 1 kg. Sekarang ni dekat Courts Mammoth ada jual yang harganya RM999.
wan sgmt said…
Thank atas wish bday tu bang.

Tu la , slalunye lagi kecik lagi mahal technye.. mybe pemakaian display yg keck n gnkan processor AMD mybe murah kan.. tp sume ok.. janji boleh guna da yang terbaik...
Untuk setakat hari ini, alhamdulillah tak ada masalah. Harap-harap ianya berterusan.

Popular posts from this blog

Wau bulan

Empat tahiyat?

PhD - Apa selepas PhD?