Buku baru Accounting for business combination

6-8-2008.
"Salam En. Zul, buku saya dah siap dicetak ke belum?" Sms saya pada En. Zulkifli, Koordinator Sains Kemasyarakatan UPENA. "Dah siap dan dah boleh ambil salinan penulis, " bunyi smsnya. Petang itu juga saya ke pejabat pentadbiran UPENA untuk mengambil buku salinan penulis. Saya belek depan dan belakang buku tersebut untuk melihat kualiti penerbitannya. Ternyata kerja-kerja penerbitan kakitangan UPENA kini semakin berkualiti.
Alhamdulillah. Akhirnya penantian selama 2 tahun 7 bulan untuk melihat buku ini diterbitkan berakhir. Kenapa sampai 2 tahun 7 bulan? Inilah yang dikatakan ketentuan Allah S.W.T.
InsyaAllah buku ini boleh dimanfaatkan terutamanya oleh pelajar-pelajar DIA semester 5 kerana isi kandungannya selaras dengan kandungan silibus Financial Accounting 5 [FAR 300].

Comments

Syah said…
Tahniah En Halim. Ni kira pengganti buku-buku Jane Lazar la ni...
Khairul said…
En. Halim,
Setinggi-tinggi Tahniah.
Teruskan menulis..
Syah,
Saya ni hanyalah seorang penulis kecil. Terlalu kerdil kalau nak dibandingkan dengan Jane Lazar, Sifu Financial Reporting.

Dr. Zaidi & [Dr.] Khairul,
Terima kasih.
Anonymous said…
Salam. Tahniah. Semoga saya boleh turut cemerlang seperti sdr Halim.
wan sgmt said…
wah abg ada buat buku sendiri.. tahniah ..
Hisham dan Wan,
Terima kasih. Semoga sukses selalu.
Assalamualaikum..

Tahniah En Halim...semoga terus berkarya..:)
Waalaikumussalam Huda,
Terima kasih. Tengah cuti ke sekarang ni?
Ya Encik Halim...

Saya tgh bercuti seminggu, ahad ni balik UPSI semula..cuti tapi kena buat asgmnt dan baca buku utk test..:)
Anonymous said…
tahniah en.halim..sy baru tengok kulit depan buku encik,n sy rase ini sebuah buku yg menarik..hehehe

Popular posts from this blog

Wau bulan

Empat tahiyat?

PhD - Apa selepas PhD?