Mereka budak pandai

Mereka budak-budak pandai. Masa saya mengajar mereka di peringkat ijazah dulupun saya dapat rasa mereka akan sambung belajar ke peringkat yang lebih tinggi. Kebetulan mereka berkongsi nama yang sama - Farhan, Nurfarahana dan Ili Farhana. Baru-baru ini mereka menghubungi saya menyatakan hasrat untuk melanjutkan pengajian. Hari ini dua dari mereka meminta saya menjadi referee permohonan melanjutkan pengajian. Saya doakan mereka berjaya dipilih sebagai pelajar, seterusnya berjaya dengan cemerlang dalam pengajian mereka.

Comments

Anonymous said…
terima kasih en.halim di atas ilmu yang pernah di beri
Anonymous said…
Terima kasih en krna x prnh jemu mmberi nsht n tnjuk ajr....moga diberi kekuatan n ksbrn dlm menimba ilmu......=) insyaAllah....
Terima kasih anon 1 dan 2. Nasihat dan tunjuk ajar adalah perkongsian. Sharing is caring.
tenB9 said…
saya pelajar biasa daripada aliran pelajar revolusi

Popular posts from this blog

Wau bulan

Empat tahiyat?

PhD - Apa selepas PhD?